Selasa, 21 Disember 2010

Saya nak jadi tokey burger

Semalam, aku pergi rumah adik aku kat Cherating. Saje pegi nak kacau dia. Kitaorang gi satu family, bawak mak ngan adik aku, boy skali. Jauh la gak Cherating ni rupanyer.....tua aku nak tunggu sampai.....(padahal dari Balok jer uwah..wah...wah).

Sampai sana, dah nampak gerai burger adik aku.Meriah dengan lampu kelip-kelip.....Dia tak perasan kitaorang sampai sebab sibuk sangat goreng burger.Ramai yg duk menunggu.....Tentu banyak masyuk kan..kan...

Tetiba je rasa nak busines burger gak.Tak susah pun rupanya! Anak2 aku pun excited gak nak menggoreng. So diaorang tolong2 la uncle dia yg busy tu.....sambil tu boleh la blajar gak. Dapat la upah makan burger free....


Makin la semangat aku nak wat busines ni.....erm.....TUNGGU!!!! Satu lagi gerai burger akan dibuka di Balok....Haha....:) Qiemy Burger  ^_^    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...