Selasa, 28 Disember 2010

Hari Ulangtahunku yg ke.......

26/12 ~ Hari ni birthday aku. Jangan tanya yg keberapa tapi yang pasti ianya semakin bertambah walaupun aku tak mintak. Nothing special pun pada hari ni.....Setiap tahun aku celebrate ngan hubby dan anak2 aku je. Kalau tak dengan kek besar dengan kek kecik.....bagi aku kek tu tak penting pun tp ingatan mereka kat aku itu yg lebih penting. Tapi selalunya hubby aku akan ajak keluar makan....(ish macam tak pernah makan kat luar lah pulak).....Mungkin itulah cara kami celebrate. Biasa tapi sangat happy!!!




Dulu, masa anak2 aku masih kecik diaorang rajin sangat buat kad. Lumba siapa buat kad yg paling cantik untuk bagi kat aku. Tapi sekarang bila dah besar takdelah pulak........wish kat fb je......:( Tapi tak pelah.....Yang tak best nya birthday kali ni aku kena demam.....adesss.....sakit dalam gembira.....

Kadang2 rasa macam tak best je bila lahir hujung2 tahun ni kan..... Yela.....masa ni banyak benda la yg nak kena pikir.....Maklumlah budak2 dah nak naik sekolah. Rasa macam bersalah pun ada.

Tapi yg best nya, birthday aku sama dgn kakak aku. Birthday mak aku pulak on the next day. So, untung lah sebab dapat makan special 2 hari berturut2. Itulah cerita aku. :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...